زنده کردن مفهوم استقلال در مردم ایران یادگار ارزشمند امام راحل است

گرگان - ایرنا - نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که حضرت امام خمینی (ره) با رهبری نهضت انقلاب، استقلال، خودباوری و خوداتکایی را نزد ملت ایران زنده کرد که این ویژگی منحصر بفرد، الگویی برای تداوم پیشرفت همه جانبه ایران در برابر توطئه دشمنان است.

غلامرضا منتظری روز چهارشنبه در نشست انتخابات و مشارکت حداکثری از دیدگاه معمار انقلاب امام خمینی (ره) در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، بیان کرد: شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که امام راحل با تیزبینی و آینده نگری بر زبان جاری ساخت که این شعار هرگز از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره قدردان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خواهد ماند چرا که ملت ایران را به آزادی رسانده و از وابستگی خارج کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی همچنین انقلاب ایران را متفاوت از سایر انقلاب های دنیا دانست و گفت: جمهوری اسلامی بر پایه حضور مردم تاسیس شده و به خاطر نقش آفرینی اقشار مختلف در عرصه های مهم و حساس، این نظام مقدس دارای پشتوانه قوی مردمی است.

منتظری بر ضرورت حضور اقشار مختلف در انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد و افزود: دشمنان نظام تلاش می کنند با طراحی توطئه های مختلف، انگیزه مردم را برای رای دادن کم کنند اما مردم بی توجه به این توطئه ها حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و ضمن ایجاد ناامیدی در دشمنان، سبب ارتقای نظام اسلامی در صحنه بین الملل را فراهم خواهند کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha