رسانه ها نقش مهمی در حضور حداکثری پای صندوق های رای دارند

گچساران - ایرنا - فرمانده سپاه پاسداران ناحیه گچساران گفت: رسانه های ارتباط جمعی نقش مهمی در حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در روز بیست وهشتم خرداد ماه امسال دارند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ باقرپسنده روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: اهالی قلم و رسانه با تشریح خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و امیدآفرینی می توانند برای تحقق مشارکت حداکثری همه مردم سهیم باشند.

وی بیان کرد:با توجه به تبلیغات و سیاه نمایی های رسانه های خارجی با هدف کمرنگ شدن حضور مردم در پای صندوق های رای نقش رسانه ها در این روزهای حساس مهم و اثرگذار است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه اهمیت رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی در نظام های مردم سالاری در انتخابات بر کسی پوشیده نیست تاکید کرد:دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در طول بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی در همه حوزه ها چشمگیر و برجسته است.

وی اضافه کرد: انتخابات فرصتی برای همبستگی و انسجام ملی و شرکت در تعیین سرنوشت و آینده کشور است و مشارکت حداکثری در انتخابات با شکوه  به نوعی تضمین آینده کشور و پشتوانه ای مستحکم برای نظام است.

پسنده با یادآوری اینکه شهرستان های گچساران و باشت در بیست وهشتم خرداد شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و انتخابات سیزهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود گفت: حضور گسترده در هر سه انتخابات برای توسعه منطقه مهم است.

پسنده با اشاره به در پیش بودن پانزدهم خرداد عنوان کرد:قیام خونین پانزدهم خرداد سال ۱۳۴۲، به‌ عنوان نقطه عطف شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و تزلزل پایه‌های رژیم پهلوی محسوب می شود.

وی همچنین ضمن گرامی داشت سالروز چهاردهم خرداد و ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی تاکید کرد: همبستگی هموطنان در روز در گذشت امام  راحل در تاریخ ماندگار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha