۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84354816
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک فرمانده سپاه: امام خمینی (ره) هیمنه استکبار را در هم شکست

سبزوار- ایرنا- یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) هیمنه و قدرت پوشالی استکبار جهانی را در هم شکست و عزت و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

سردار غلامرضا احمدی روز جمعه در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در گلزار مطهر شهدای سبزوار افزود: امام راحل با تکیه بر قدرت الهی به نجات مظلومان عالم کمر بست و تخت فرعون‌های زمان را به لرزه درآورد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در باره شخصیت امام خمینی (ره) ادامه داد: امام راحل با قوت ایمان، عمل صالح، اراده پولادین، همت بلند، شجاعت، اخلاق، حکمت و صداقت، ملت ایران را از یوغ رژیم ستمگر پهلوی و استکبار جهانی نجات داد.

این فرمانده سپاه گفت: امام خمینی (ره) بت‌ها را شکست و باورهای شرک آلود را کنار زد و پنچه در پنچه زورمداران و مستکبران عالم انداخت و آنها را به خاک مذلت کشاند.

وی افزود: امام راحل با همراهی ملت و خون شهدا با رژیم پهلوی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی آنها در منطقه مقابله کرد و از تمامی معرکه ها سربلند بیرون آمد.

سردار احمدی با اشاره به انتخابات ماه جاری ادامه داد: حضور پرشور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ضامن امنیت ملی و اقتدار کشور است.

وی گفت: به یاری خدا با مشارکت پرشور مردم در عرصه انتخابات، ۲۸ خرداد روز سربلندی، عزت و شادی ملت ایران و یاس دشمنان خواهد بود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha