حضور حداکثری در انتخابات زمینه رونق تولید در کشور را فراهم می‌کند

شهرکرد- ایرنا- عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: حضور حداکثری در انتخابات، زمینه رفع مشکلات کنونی و ایجاد رونق در تولید بخش‌های مختلف کشور را فراهم می‌کند.

قدرت‌الله حمزه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات یک پشتیبانی قوی برای مسوولان به‌منظور رفع مشکلات کنونی به‌خصوص در حوزه تولید است و همین امر باعث می‌شود تا موانع حوزه صادرات، واردات، پشتیبانی و گمرک رفع و زمینه دستیابی به تولید، اصلاح امور و رونق اقتصادی فراهم شود.

حمزه تصریح کرد: هم‌اکنون بانک‌داری، ‌گمرک و مجموعه اداری کشور با مشکلاتی همراه است که رفع این مشکلات و حمایت از تولید، اشتغال و اقتصاد به روی کار آمدن یک دولت با پشتیبانی و رای بالا نیاز دارد.

وی یادآور شد: حضور حداکثری مردم در انتخابات امسال علاوه بر برخورداری از اهمیت فراوان برای نظام جمهوری اسلامی در حوزه بین‌الملل، در رونق حوزه‌های،‌ علمی،‌ اجتماعی، عمرانی و اقتصادی و همچنین رفع مشکلات کشور تاثیر دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه مردم به انتخاب اصلح در روند انتخابات سال‌جاری اظهار داشت: پاک‌دستی، پرهیز از اشرافی‌گری، مبارزه با فساد و اطاعت از رهبری، کشور را از مشکلات کنونی نجات می‌دهد.

وی ایران را جزو کشورهای برتر دنیا در حوزه دفاعی دانست و گفت: علت تمامی مشکلات کنونی در کشور به اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران ربطی ندارد و نیازمند مدیریت جهادی است.

حمزه تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران از همان ابتدا با پرچم‌داری امام خمینی (ره) و با حضور مردم شکل گرفت و در صحنه‌های مختلف حضور آحاد جامعه و پشتیبانی آنان، نظام را برای همیشه در برابر دشمنان و توطئه‌های آنان بیمه کرد.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha