استفاده از جریانات سیاسی برای ایجاد مشارکت پرشور انتخاباتی ضروری است

گناباد-ایرنا- مسوول ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در خواف گفت: استفاده از ظرفیت جریان‌های مختلف سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب برای رقم زدن مشارکت پرشور انتخاباتی ضروری است و همه بخشها باید در این زمینه احساس مسوولیت کنند.

ابوالقاسم زنگنه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تبیین اهمیت مشارکت حداکثری در بین آحاد مردم و بهره گیری از قابلیت های گروههای مختلف اعم از اهل سنت و شیعه و همه اقشار جامعه، به خصوص جوانان باید در این زمینه مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل دولت جوان انقلابی، باید از ظرفیت جوانان، نخبگان و افراد تاثیرگذار از جریانهای مختلف اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب در فعالیتهای انتخاباتی بهره گرفت و دولت آینده نیز به این مساله مهم توجه داشته باشد.

مسوول ستاد مرکزی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در خواف گفت: انتخابات به عنوان یک رویداد مهم ملی و انقلابی، بستری برای تعیین سرنوشت است و حضور حداکثری در آن نشان دهنده وفاداری مردم به دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

زنگنه گفت: علاوه بر ستاد مرکزی، ستادهای حامیان مردمی و کمیته جوانان حجت الاسلام رئیسی نیز در شهرستان خواف فعال شده اند.

مسوول هماهنگی ستادهای انتخاباتی این نامزد انتخاباتی در بجستان هم به خبرنگار ایرنا گفت: پرهیز از تخریب و سیاه نمایی به عنوان ضرورت برگزاری انتخاباتی سالم باید مورد توجه فعالان سیاسی و انتخاباتی باشد.

مرتضی آقامیری با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: نخبگان جامعه با گرایش های مختلف سیاسی، وظیفه مهمی در تبیین حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند و باید بستر انتخابات آگاهانه را برای آحاد مردم فراهم کرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

شهرستان های خواف و بجستان به ترتیب در فاصله ۲۶۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب شرقی و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha