۱۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 84359418
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷ درصد به ظرفیت مجتمع‌های خدمات رفاهی استان قزوین افزوده می‌شود

قزوین - ایرنا - معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: امسال و با افتتاح ۹ مجتمع خدمات رفاهی جدید، ۲۷ درصد به ظرفیت این مجتمع‌ها در استان افزوده می‌شود.

فیاض بیگدلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۳۳ باب مجتمع خدماتی رفاهی در سطح استان قزوین فعال و در حال بهره برداری و ارایه خدمات به مسافران و رانندگان است که با افتتاح مجتمع‌های جدید این تعداد تا پایان سال جاری به ۴۲ باب افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: این مجتمع‌های در حال ساخت با مجموع ۲۴۹ هزار متر مربع مساحت و با پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی و در حاشیه راه‌های ارتباطی استان احداث و آماده سازی جهت بهره‌برداری هستند.

به گفته بیگدلی، در مجتمع‌های یاد شده تمامی امکانات مورد نیاز مسافران و رانندگان شامل نمازخانه، سرویس بهداشتی، جایگاه سوخت، رستوران، تعمیرگاه خدمات خودرویی و فروشگاه جهت ارایه خدمات به مسافران و رانندگان پیش‌بینی شده است.

این مسوول حوزه راهداری خاطرنشان کرد: هر ۹ مجتمع جدید مجهز به طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخار بنزین) هستند که برای صرفه‌جویی اقتصادی با اهداف زیست‌محیطی اجرا می‌شود.

بیگدلی یادآور شد: مجتمع‌های خدمات رفاهی با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و پس از اخذ موافقت اصولی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای احداث شده‌اند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: در حال حاضر ۱۸ فقره موافقت اصولی برای ساخت مجتمع‌های خدمات رفاهی در استان صادر شده و تعداد دیگری نیز در حال ساخت هستد که آنها نیز پس از پایان ساخت در سال‌های آینده بهره‌برداری می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha