فرماندار روانسر: اخلاق مداری لازمه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است

کرمانشاه – ایرنا- فرماندار شهرستان روانسر گفت: رعایت قانون، حقوق مردم و اخلاق‌مداری در زمان تبلیغات نامزدها، مهمترین لازمه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است که نامزدها باید تا پایان فرآیند انتخابات به آن توجه جدی داشته باشند.

به گزارش ایرنا؛ «سعدی مصطفی‌زاده» روز چهارشنبه در جلسه مشترک اعضای شورای تامین با نامزدهای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای روانسر و شاهو افزود: تبلیغات اصولی نامزدها می‌تواند در ایجاد شور انتخاباتی و همچنین بالا بردن مشارکت مردمی مؤثر باشد و تبلیغات نامزدها توسط ستاد انتخابات در شهرستان روزانه رصد می‌شود.

وی با بیان اینکه به همه نامزدها توصیه می شود درباره قوانین و وظایف شوراها مطالعات کافی داشته باشند ادامه داد: نامزدها در تبلیغات از وعده های پوشالی که بیشتر اوقات در توان و ماموریت شورا نیست پرهیز نمایند تا در صورت انتخاب بتوانند جوابگوی خواسته های مردم باشند.

فرماندار روانسر اظهار داشت: نامزدها قوانین و دستورالعمل های برگزاری انتخابات و فرآیند تبلیغات را رعایت کنند و با امیدآفرینی به دنبال برگزاری انتخاباتی پرشور باشند.

مصطفی زاده تصریح کرد: تمامی نامزدها اطمینان داشته باشند که از تک تک آرا حراست خواهیم کرد و نگران سلامت انتخابات نباشند. 

وی گفت: برای تبلیغات سعی شود از فضاهای در نظر گرفته شده به تبلیغات استفاده شود تا به مبلمان شهری خسارت وارد نشود.

فرماندار روانسر اضافه کرد: با توجه به مصوبه ستاد انتخابات فرمانداری روانسر و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و بار ترافیکی شدید، دایر نمودن هرگونه ستادهای انتخاباتی نامزدهای شورا در محدوده ۱۰۰ متری سه راه اصلی روانسر ممنوع است.

در شهر روانسر ۲٨ نامزد و در شهر شاهو نیز ۱۲ نامزد برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی تایید و با هم به رقابت می پردازند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha