تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات باشکوه در ایرانشهر اندیشیده شده است

زاهدان- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: تمام تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و خلق حماسه‌ای دیگر در این شهرستان از سوی مجریان انتخابات اندیشیده شده است.

علی شعبانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برای خلق حماسه‌ای دیگر در روز ٢٨ خرداد تمامی زیرساخت‌ها، امکانات و شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، امن، قانونمند، باشکوه و با حضور حداکثری مردم فراهم شده است. 

وی افزود: مردم ایرانشهر در تمامی انتخابات حضوری باشکوه و پررنگی داشته‌اند و این بار در انتخابات ٢٨ خرداد با مشارکت حداکثری برگ زرین دیگری بر افتخارات خودشان رقم خواهند زد.

فرماندار ایرانشهر گفت: مردم ما راه سعادت را یافته و با حضور پرشور پای صندوق‌های رای دراین شرایط حساس، حمایت خود را از نظام و انقلاب به رخ دشمنان خواهند کشید و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی با بیان اینکه ١۴١ شعبه اخذ رای در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایرانشهر پیش‌بینی شده اظهارداشت: از این تعداد ٩٨ شعبه ثابت و ۴٣ شعبه سیار بوده است.

شعبانی با بیان اینکه ۶٧ شعبه در مناطق شهری و ٧۴ شعبه در مناطق روستایی اعم از ثابت و سیار برای جمع‌آوری آرای مردم ایرانشهر پیش‌بینی شده تصریح کرد: بیش از چهار هزار نفر مجموع عوامل برگزار کننده سهیم در برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ایرانشهر هستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha