شهرستان شهریار با ۲۷۱ شعبه اخذ رای آماده برگزاری انتخابات است

شهریار - ایرنا - فرماندار شهریار از آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان جهت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با ۲۷۱ شعبه اخذ رای خبر داد.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی نژاد روز پنجشنبه در این خصوص اظهار داشت: طبق برنامه زمانبندی جلسات مشترک هیات نظارت و اجرایی مستمر برگزار می گردد و عوامل ستاد انتخابات شهرستان نیز در تلاش و تکاپو جهت فراهم سازی مقدمات و بسترهای لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات هستند.

وی با اشاره به عوامل دخیل در برگزاری انتخابات ادامه داد: بالغ بر ۵ هزار نفر دربرگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مشارکت دارند و تعداد ۲۲۰ شعبه ثابت و ۴ شعبه سیار در بخش مرکزی و تعداد ۴۴ شعبه ثابت و ۳ شعبه سیار در بخش جوقین که در مجموع ۲۷۱ شعبه برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده است.

فرماندار شهریار افزود: با توجه به اینکه امسال روز رای گیری مصادف با ۸ تیرماه و روزهای گرم سال مصادف شده پیش بینی های لازم جهت تعبیه وسایل سرمایشی و سایر اقلام لازم جهت رفاه عوامل شعبه و مردم اتخاذ شده است.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان شهریار در خصوص پیش بینی مشارکت مردم شهریاردر انتخابات خاطرنشان کرد: با توجه به مشارکت خوبی که مردم شهید پرور شهریار در انتخابات سال قبل داشتند مطمئنا به حول و قوه خداوند شاهد مشارکت حداکثری مردم ولایی و همیشه در صحنه شهرستان شهریار در انتخابات خواهیم بود.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha