دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم ایران  از انتخابات هستند

بجنورد - ایرنا -رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تمام قوا برای نا امیدی و حضور حداقلی مردم به ویژه جوانان در انتخابات و دلسرد کردن مردم از این رویداد مهم سیاسی برنامه‌ ریزی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد برادران روز پنجشنبه در همایش منتخبین اعضای تشکل‌های دانش آموزی خراسان شمالی ( رای اولی‌ها) اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با کمک رسانه ها به دنبال نفی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ هستند و همه ما وظیفه داریم تا در یک فراخوان عمومی رای دهندگان را برای حضور در پای صندوق اخذ رای تشویق کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی تعداد رای اولی ها را افزون بر ۱۷ هزار نفر اعلام کرد و از آنها خواست تا برای تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند تا با حضور گسترده مردم در انتخابات رییس جمهوری در تراز جمهوری اسلامی انتخاب شود.
 برادران خاطرنشان کرد :همه اقشار جامعه هدف که مخاطبین این فراخوان چه با حضور خود و چه با تشویق دیگر افراد ، می‌توانند در مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات نقش بسزایی داشته باشند.
رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهارداشت :با توجه به بلوغ سیاسی و آگاهی‌ رای اولی‌ها نسبت به جامعه ، امیدواریم که در انتخابات ریاست جمهوری فرد اصلح و با توانمندی بالا را برای بالاترین مقام اجرایی کشور انتخاب کنید.

برادران در با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی اظهارداشت : آموزش و پرورش وظیفه تعلیم و تربیت دانش آموزان را برعهده دارد و این نهاد است که می‌تواند آینده سازان کشور را تربیت کند
وی یادآور شد : با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری نظام جمهوری اسلامی ، کشور پیشرفت های زیادی در حوزه علمی و تکنولوژی دست یافت و خودکفایی در برخی حوزه های اقتصادی و اجتماعی مرهون نظام جمهوری اسلامی است و برای سربلندی این نظام در عرصه داخلی و بین المللی باید پای کار نظام ایستاد.
رییس شورای اطلاع رسانی استان خراسان شمالی مشارکت حداکثری در انتخابات را حمایت از جمهوریت نظام برشمرد و گفت : همه ما باید برای تحقق این رویداد مهم در ۲۸ خردادماه تلاش کنیم.

برادران برچیده شدن مدارس خشتی و گلی ، گاز رسانی به مناطق روستایی را از خدمات بزرگ جمهوری اسلامی در استان خراسان شمالی اعلام کرد و گفت : ماباید قدر دان این نظام و انقلاب باشیم چرا که خون ‌های بسیاری در این راه ریخته شده و زحمات بسیاری کشیده شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: رای اولی‌ها با ورود به عرصه سیاسی و اجتماعی نقش بسزایی در مشارکت حداکثری و سرنوشت کشور در انتخابات پیش رو خواهند داشت.

مهدی مودی در ادامه این همایش گفت: ۴ تشکل از جمله هلال احمر دانش آموزی و بسیج دانش آموزی در همه امور به ویژه بازدید از محل برگزاری امتحانات در شرایط کرونایی در کنار آموزش و پرورش بوده و همواره با نظرات و پیشنهادات این نهاد را همراهی کرده است.

وی افزود: این تشکل‌ها به عنوان سفیر رای اولی‌ها مسولیت دارند تا در ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات نقش آفرینی کنند.

براساس آمار رسمی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خراسان شمالی ۶۷۴ هزار نفر از جمعیت ۸۲۸ هزار نفری این استان واجد شرایط اخذ رای هستند که ۱۷ هزار نفر از این رای دهندگان را رای اولیها تشکیل می دهند.
انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، عشایری، پنجمین دوره میاندوره ای خبرگان رهبری و میاندوره ای مجلس یازدهم جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha