۴۵ مکان برای تبلیغات نامزدهای انتخابات در مهاباد در نظر گرفته شد

مهاباد- ایرنا- رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات مهاباد گفت: ۴۵ مکان مناسب در مناطق مختلف این شهر برای تبلیغ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است.

خشایار صنعتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرداری برای حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی در مکان‌های عمومی و دولتی مکان هایی را در میدان‌های اصلی و بلوارها برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مشخص کرده است.

وی ادامه داد: این اقدام به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلوها و درختان، انجام شده است.

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات مهاباد گفت: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها مجاز هستند در این نقاط تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

صنعتی اظهار داشت: از حامیان داوطلبان انتخابات درخواست داریم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری و فقط در مکان های تعیین شده اقدام به  نصب موارد تبلیغاتی نامزد مورد نظر خود کنند.

وی همچنین با دعوت از مردم برای مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات پیش رو بیان کرد: شرکت با شکوه مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام و خدمتگزاران مردم در دولت می‌شود.

به گزارش ایرنا، اسامی ۱۵۲ نفر از تایید صلاحیت شدگان نهایی شوراهای اسلامی شهر مهاباد روز گذشته مشخص و فهرست آنان منتشر شد.

برهمین اساس از این تعداد ۱۲۲ نفر مربوط به نامزدهای شورای اسلامی شهر مهاباد، ۹ نفر مربوط به شهر "خلیفان" و ۲۱ نفر مربوط به شهر "گوگ تپه" است که در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

برای برگزاری انتخابات در این شهرستان، ۱۷۶ شعبه پیش بینی شده است که نسبت به دوره قبل ۱۰ شعبه افزایش پیدا کرده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد؛ در مجموع ۴۵۵ کرسی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره در مهاباد پیش بینی شده است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha