یک دانشگاهی: انتخابات پایه‌ رفع مشکلات کشور است

تربت حیدریه- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی تربت ‌حیدریه گفت: انتخابات پایه‌ای برای رفع مشکلات کشور است که مردم باید با حضور پرشور در پای صندوق رای، از این فرصت طلایی به بهترین شکل استفاده کنند.

دکتر محمد حاتمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هفت نفر نامزد هستند که دیدگاه‌ها و برنامه های مختلفی برای رفع مشکلات کشور دارند و مردم باید به کارآمدی و عملیاتی بودن برنامه های آنها توجه کنند.

وی افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری همگی از مدیران کشور بوده و هستند و مردم می توانند برای شناخت بهتر از افراد به کارنامه آنها رجوع کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تربت ‌حیدریه گفت: مردم، برنامه‌ریزی دقیق برای حل مسائل اقتصادی و معیشتی را از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری انتظار دارند و ارائه چنین برنامه‌ هایی می تواند نقش موثری در میزان حضور مردم در پای صندوق‌های رای داشته باشد.

حاتمی افزود: ولایتمداری، تعهد به اسلام، خدمتگزاری ملت و حمایت از مستضعفان از مشخصات نامزد اصلح برای تصدی کرسی ریاست جمهوری است.

وی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باعث خلق حماسه سیاسی و اقتدار نظام و از سوی دیگر موجب ناامیدی دشمنان و شکست مجدد آنان خواهد شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود که چهار هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در ۲۰۵ شعبه رای گیری در شهرستان تربت‌حیدریه در این زمینه مشارکت دارند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌ حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha