استقبال دانشجویان تربت‌حیدریه از کرسی‌های آزاد اندیشی ۴۰۰ درصد افزایش یافت

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه گفت: استقبال دانشجویان این دانشگاه برای شرکت در مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی طی سالهای اخیر رشد ۴۰۰ درصدی داشته است.

محمد حاتمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۲۸۸ دانشجوی دانشگاه آزاد تربت حیدریه مهرماه پارسال در سومین مرحله کرسی های آزاد اندیشی شرکت کردند، افزود: طبق جدول کاری دانشگاهها، همه ساله کرسی‌های آزاداندیشی از مهرماه و در چهار محور اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: البته امسال ۲ محور سلامت و نیز هنر و معماری به موضوع کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه اضافه شده‌ است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه افزود: طبق مقررات، هر یک از محورها دارای گزاره‌هایی است که دانشجویان بر اساس علاقه و ذائقه خود، در قالب ۲ گروه موافق یا مخالف، با تیم مقابل رقابت می‌کنند.

وی گفت: از تعداد دانشجویان شرکت‌کننده در کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه تربت حیدریه در سال تحصیلی گذشته، هشت تیم برتر به مرحله استانی و در نهایت چهار تیم به مرحله کشوری راه یافتند.
حاتمی بیان داشت: کرسی های آزاداندیشی دانشجویی در کشور تاکنون به مدت سه سال متوالی برگزار شده است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، امسال این رویداد به پیشنهاد دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشگاه‌های دولتی و دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ضرورت ایجاد طراوت، نشاط و شادابی و نیز ترغیب به حضور حداکثری همراه با شناخت در این دوره از انتخابات، پیش‌بینی می‌شود مناظرات و مباحث داغی در محور سیاسی با موضوع انتخابات میان دانشجویان شرکت‌کننده در کرسی های آزاد اندیشی شکل گیرد.
به گزارش ایرنا، اکنون افزون بر چهار هزار و ۲۰۰ نفر دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند که هزار نفر از این تعداد، دوره تحصیلات تکمیلی را می‌گذرانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha