مشارکت گسترده در انتخابات پشتوانه‌ محکمی برای دولت آینده است

گرگان - ایرنا - مسوول شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی در گلستان با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مشارکت گسترده در انتخابات پشتوانه‌ محکمی برای نظام جمهوری اسلامی و دولت آینده خواهد بود.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: به تمایل برخی مردم برای شرکت نکردن در انتخابات اشاره کرد و گفت: این افراد از مشکلات متعدد ناراحت هستند اما رای ندادن مشکلی را حل نمی‌کند.

وی بیان کرد: رای دادن بدون تحقیق و بررسی و تصمیم به انتخاب فرد مورد نظر از روی احساس و براساس جناح و حزب باعث خواهد شد کشور بیشتر از شرایط امروز در مخاطره قرار بگیرد.

مسوول شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت‌الاسلام رییسی در گلستان به تبلیغات هفته اخیر اشاره کرد و گفت: بررسی وعده و سخنان نامزدهای انتخابات سیزدهم نشان می دهد که این افراد در تشخیص اولویت مردم دچار مشکل هستند.

اهری ادامه داد: معیشت، بیکاری جوانان و تورم سه اولویت اصلی و از مشلات اساسی جامعه است که دولت آینده باید حل آنها را در اولویت خود قرار دهد.

وی افزود: حجت‌الاسلام رییسی برای حل این مشکلات برنامه دارد و معتقد است که این نارسایی ها در زمان بندی حداکثر سه ساله قابل برطرف شدن است.

مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی رییسی در گلستان گفت: آقای رییسی شناخت دقیقی از مشکلات همراه با درک رنج محرومین دارد، زیرا خود پرورش یافته خانواده‌ای از سطح متوسط است و آستان مقدس را با استفاده از کمک‌های مردمی در کنار بنیاد مسکن، بنیاد برکت و سایر ارگان‌های ارائه دهنده خدمت در اختیار رفع مشکل محرومان قرار داد.

طاهری با تاکید بر ضرورت استفاده از مدیران با تفکر تکیه بر توان داخل در دولت آینده گفت: مقام معظم رهبری همواره بر کلمه "ما می‌توانیم" تاکید دارند و زیرمجموعه‌های ایشان همچون صنایع دفاعی، نخبگان، حوزه نانو، سلول‌های بنیادی، حوزه پزشکی و سایر حوزه‌های دیگر این تاکید را مورد توجه قرار داده و باعث شده‌اند ایران در بسیاری از این بخش‌ها به پیشرفت های زیادی برسد.

وی گفت که در صورت پیروزی آقای رییسی در انتخابات پیش‌رو، افراد توانمند، جوانان خوش فکر و پاکدست در دولت به کارگیری می شوند تا از طریق آنان مشکلات جامعه به حداقل برسد.

مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی رییسی در گلستان با بیان این که برخی با طرح مساله دیوارکشی دور ایران در دوران حضور رییسی به عنوان رییس جمهوری گفت: سیاست‌های خارجی را مقام معظم رهبری تبیین و مسئولین دولتی آن اجرا می‌کنند و در این مساله اصل بر روابط همه دنیا به غیر از رژیم غاصب اسرائیل است و از سوی دیگر اگر آمریکا از لباس گرگ در بیاید و بدون هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بخواهد در کنار ایران قرار بگیرد با آنان مشکلی نداریم.

وی تاکید کرد: دولت رییسی در ارتباط با خارج بر رعایت اصل عزت، مصلحت و حکمت جمهوری اسلامی ایران تاکید دارد و اعتقاد دارد ارتباط با کشورهای خارجی در همه زمینه‌ها به صورت برد برد باشد.

طاهری اضافه کرد: همچنین حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه صنعت با تسهیل بروکراسی اداری و حمایت‌های بانکی از دیگر اولویت‌های رییسی در صورت انتخاب شدن به عنوان رییس جمهوری است.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رئیسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

از مجموع جمعیت یک میلیون و ۸۶۸ هزار نفری گلستان افزون بر یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد هستند.

مشارکت مردم گلستان در آخرین انتخابات برگزار شده در سال ۹۸ برای تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزون بر ۵۸ درصد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha