۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۱۱
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84369277
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هزار و ۸۲۶ ناظر بر انتخابات خراسان شمالی نظارت می‌کنند

بجنورد- ایرنا- رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای خراسان شمالی گفت: در این دوره از انتخابات هزار و ۸۲۶ ناظر بر انتخابات این استان نظارت می‌کنند که از این تعداد ۱۰ ناظر ویژه هستند.

علی جدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بابیان اینکه ناظران ویژه می‌توانند در تمامی شعب حاضر شوند، گفت: ۱۲۶ نفر سرناظر نیز برای این انتخابات در نظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین هزار و ۶۹۰ نفر ناظر برای صندوق های رای شهر و روستاهای استان در نظر گرفته شده است که هر صندوق شهری ۲ ناظر و صندوق روستایی یک ناظر دارد.

وی افزود: کار ناظران صندوق های رای، نظارت بر فرایند رای گیری در سر صندوق های رای است که این افراد پیش از رای گیری آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

 هزار و ۲۰۴ شعبه برای برگزاری انتخابات در استان تعیین شده است که این میزان به علت شرایط کرونایی و تاکید وزیر کشور ۱۰ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش دارد.

تعداد نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرها در این دوره از انتخابات ۵۶۰ نفر و شوراهای اسلامی روستاها  چهار هزار و ۷۶۲نفر است.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و  ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در استان خراسان شمالی نیز برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha