فرمانده سپاه شهدا: هر رای مردم یک موشک بر دل استکبار جهانی است

ارومیه- ایرنا- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: امروز هر برگ رای مردم موشکی بر قلب استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی است.

سردار حبیب شهسواری روز چهارشنبه در همایش حضور و شور انتخاباتی در ارومیه اظهار داشت: دشمنان مردم و انقلاب اسلامی امروز با برنامه شوم خود به دنبال مشارکت حداقلی مردم هستند.

وی ادامه داد: ملت ایران امروز برای یک رزمایش و عملیات بزرگ مشارکت حداکثری آماده می‌شود و این اثبات اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تاکید کرد: برای حفظ انقلاب باید قدرتمند باشیم و در راستای آرمان تجلی ظهور حضرت بقیه الله اعظم در رزمایش شور حداکثری حضوری مقتدارنه خواهیم داشت.

سردار شهسواری بیان کرد: حضور حداکثری سیلی محکم بر استکبار جهانی و مخالفان انقلاب اسلامی است.

وی  با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج صلابت و اقتدار است، گفت: امروز با وجود همه هجمه‌ها و تحریم‌ها  قوی تر از گذشته در قله اقتدار ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای شهر نیز باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: باید به این امر توجه شود که انتخابات درست در شوراهای شهر به توسعه شهر کمک می‌کند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه هفته جاری، ۲۸ خرداد برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha