بیمارستان ۹۰ تخت‌خوابی تکاب فردا با دستور رییس جمهوری افتتاح می‌شود

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: بیمارستان ۹۰ تخت‌خوابی این شهرستان فردا، پنج شنبه در قالب طرح‌های بزرگ قابل افتتاح دولت با دستور دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری می‌رسد.

امیر ستوده‌فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بیمارستان توسط سازمان مجری ساختمان‌های دولتی وزارت راه و شهرسازی احداث و به دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تحویل شده و برای تکمیل و بهره برداری از آن ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.

وی بیان کرد: بیمارستان ۹۰ تختخوابی تکاب ۹ هزار و ۳۳۷ مترمربع زیربنا دارد و شامل بخش‌های بستری، جراحی، اورژانس، تصویربرداری، مراقبت‌های ویژه، آزمایشگاه و درمانگاه است.

فرماندار تکاب اظهار داشت: آیین افتتاح بیمارستان ۹۰ تختخوابی تکاب همزمان با چند طرح بزرگ دیگر با سخنرانی رییس جمهوری در ارتباط ویدئویی و با حضور معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار آذربایجان‌غربی برگزار خواهدشد.

تکاب از شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی است که ۸۱ هزار نفر جمعیت دارد و در حال حاضر خدمات بهداشتی و درمانی در این شهرستان در یک باب بیمارستان قدیمی با قدمت بیش از ۵۰ سال ارائه می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha