۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 1028
کد خبر: 84370767
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

چهارهزارو ۲۰۰ ناظر سلامت برای شعب اخذ رای مازندران آموزش دیدید

ساری - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت که به منظور نظارت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای و حفاظت از سلامت رای‌دهندگان ، چهار هزار و ۲۰۰ داوطلب جوان این جمعیت ساماندهی شده‌اند و در روز انتخابات در شعب حضو می‌یابند.

دکتر غلامعلی فخاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این که تامین ناظران سلامت انتخابات بر عهده هلال احمر است ، افزود که مشارکت ناظران سلامت داوطلبانه است و اعضای آن از میان جوانان انتخاب شده اند.

وی وظایف ناظران سلامت را نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، ضدعفونی کردن شعب اخذ رای ، ضد عفونی کردن دست رای دهندگان و تب سنجی اعلام کرد.

فخاری با اعلام این که ناظران سلامت به همراه صندوق های اخذ رای سیار هم در همه مناطق استان حضور دارند ، تاکید کرد : هیچ ناظر سلامتی حق کمک به تعرفه نویسی و ممهور کردن شناسنامه رای دهندگان و یا فعالیت تبلیغاتی برای نامزدهای انتخاباتی را ندارند و بایدها و نبایدها به تمامی آنها آموزش داده شده است.

ستاد انتخابات مازندران به منظور جمع آوری آرای مردم استان در ۲۸ خرداد چهار هزار و ۱۶۲ شعبه اخذ رای پیش بینی کرده است.

مازندران در این دوره از انتخابات ۲ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۰۵ نفر واجد شرایط رای دارد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری روز جمعه هفته جاری ۲۸ خردادماه به صورت همزمان برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha