۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۸:۰۹
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84370821
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ورزشکاران خراسان شمالی مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند

بجنورد- ایرنا- ورزشکاران خراسان شمالی حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد برای داشتن ایرانی مقتدر ضروری دانستند و مردم را به حضور حداکثری در بزرگترین رویداد سیاسی ۱۴۰۰ دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا کمتر از ۱۴ ساعت به خلق بزرگترین رویداد سیاسی ۱۴۰۰ مانده است به گونه ای که حضور گسترده مردم در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا تاییدی بر حفظ و گسترش آرمان ها نظام اسلامی است.

در این میان برخی از ورزشکاران خراسان شمالی نیز همانند سایر اقشار جامعه ضمن اعلام حضور پررنگ خود در پای صندوق های رای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به استفاده از ظرفیت ورزشی خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد تاکید کردند.

 کمبودها مانعی برای حضور پرشور نیست

آلیش کار طلایی ایران در رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۰ بیشکک گفت: اگرچه کمبودهای در حوزه ورزش آلیش در استان داریم ولی بیان نکردن اقداماتی که در سال های اخیر برای گسترش این ورزش در استان انجام شده است دور از انصاف است.

عبدالواحد محمدی با بیان اینکه برای سازماندهی ورزشکاران این منطقه فقط پارسال بیش از ۳۰۰ نفر از ورزشکاران منطقه در رشته آلیش بیمه شدند، افزود: اگرچه هنوز هم کمبودهایی داریم ولی این امر مانعی برای حضور پرشور ما در انتخابات نیست به گونه ای که معتقدیم روند توسعه ورزشی کشور و استان نیازمند رییس جمهوری با انگیزه است و این انگیزه مضاعف نیز با رای آوری بالا رییس جمهور منتخب میسر است.

حضور پرشور برای حل مشکلات ورزشی 

دارنده نشان برنز مسابقات آسیایی ۲۰۱۹ کوراش نیز با بیان اینکه مشکلات ورزشی با حضور پرشور حل می شود، اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری مهمترین و تاثیرگذارترین انتخابات در هر کشوری است و مردم ایران زمان کوتاهی را برای تعیین سرنوشت کشور و ترسیم آینده ای روشن دارند.

مصطفی پرویزی با اشاره به حساسیت انتخابات ۲۸ خردادماه و استفاده دشمنان از ظرفیت ها مجازی و رسانه ای، گفت: اگرچه من هر روز در صفحه شخصی ایسنتاگرام خود و در گروه های تلگرامی مطالبی در خصوص مشارکت حداکثری برای داشتن ایرانی قوی منتشر می کنم ولی باید همه قشرها نیز چنین رویکردی داشته باشند چون یکصدایی و وحدت موجب پیشرفت می شود.

وی افزود: به نظر من برای حل مشکلات و توسعه کشور همه افراد به  خصوص جامعه بزرگ ورزشکاران و هنرمندان که محبوبیت خاصی دارند، در برابر چنین حماسه هایی مسوول هستند و در چنین شرایطی بی تفاوتی توسط هر شخصیتی پذیرفته نیست به گونه ای همه باید دست در دست هم برای مشارکت پرشور در انتخابات و اقتدار ایران، وظیفه ملی خود را بجا بیاوریم.

تشویق مردم به حضور حداکثری وظیفه ماست

مربی و داور بین المللی کوراش در خراسان شمالی با بیان اینکه تشویق مردم به حضور حداکثری وظیفه ماست، گفت: نخبگان ورزشی بیش از نخبگان قشرهای دگر مورد اقبال عمومی قرار دارند به گونه ای که رفتارهای آنان از سوی همه افراد مورد ارزیابی قرار می گیرد بنابراین ما نیز به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزشی از مدت ها قبل تمامی آشنایان و دوستان و هم استانی ها را به حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد تشویق کرده ایم.

بتول پاکروح با بیان اینکه از ظرفیت ورزشی خود برای حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد بهره گرفته ایم، اظهار داشت: به جهت تبلیغات هدفمندی که دشمنان برای ناامیدی مردم از مشارکت در انتخابات سیزدهمین رییس جمهوری کشور شکل داده اند، انتخابات این دوره از حساسیت بیشتری برخوردار است و امیدوار هستیم همه اقشار به ویژه جامعه ورزشی با درک این اهمیت و نسبت به سرنوشت کشور، مثل همیشه با هوشیاری اقدام کنند و نسبت به این رویداد سیاسی بی‌تفاوت نباشند.

بهره گیری از ظرفیت ورزشی برای اقتدار ایران ️

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به استفاده از ظرفیت های ورزشی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: با توصیه به عدم هرگونه سیاسی کاری و یا طرفداری از هر حزب، جناح و یا گروهی فقط برنامه ریزی جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای حفظ اقتدار نظام را خواهان هستیم.

مصیب اکبرزاده افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح؛ در سرنوشت تک‌تک مردم طی سال‌های متمادی تاثیر خواهد گذاشت و هر رای رقم زننده مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور است.

اکبرزاده گفت: ایران ما در طول تاریخ بارها از امتحانهای سخت، سرافراز بیرون آمده و بار دیگر مردم ثابت خواهند کرد که همچنان ثابت قدم هستیم.

وی یادآور شد: بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزشی استان همه قهرمانان، مربیان، داوران، جوانان و عموم مردم عزیز خراسان شمالی را به حضور گسترده و پرشور برای اعتلای کشور دعوت می دانم.

خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است که ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمالشرق کشور وجود دارد که ۶۰ درصد آن در دولت یازدهم و دوازدهم ایجاد شده است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در استان خراسان شمالی نیز برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha