شور انتخاباتی در تربت‌حیدریه

تربت‌حیدریه- ایرنا- ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نویدبخش روزی توام با استقلال و عزت در جای جای کشورمان است و مردم شهرستان تربت‌حیدریه با تشکیل صف‌های منظم برای خلق حماسه‌ای دیگر پای صندوق‌های رای آمدند.

مشاهدات میدانی در شهر تربت‌حیدریه حاکی از آن است که بسیاری از شهروندان در حالی که ماسک به صورت دارند در نزدیک‌ترین شعبه به محل سکونت خود حضور یافتند و در شعبه های اخذ رای تلاش عمومی این است که فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی رعایت شود.

مردم تربت‌حیدریه همگام با سایر ملت غیور ایران در شعب اخذ رای به صف ایستادند تا رای خود را به صندوق‌ها بیاندازند و در کار خیر از هم سبقت بگیرند.

امروز بین جمعیت حاضر در شعب اخذ رای زنان و مردان سالخورده و رای اولی‌ها به چشم می‌خورند.

تعداد زیادی از مردم در مسجد جامع تربت‌حیدریه در صف انتظار رای‌گیری هستند که با چند شهروند به گفت و گو پرداختیم.

حمید حلاج پس از انداختن رای خود به صندوق به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از شرکت در انتخابات سهیم شدن در سرنوشت کشور و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب است و حضور در انتخابات از آن جهت مهم است که آینده کشور را رقم می‌زند و البته باید آگاهانه دست به انتخاب بزنیم.

وی افزود: حضور حداکثری در انتخابات، دشمنان کشور را بیش از گذشته مایوس می کند و امروز همه مردم با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری حماسه ای دیگر می آفرینند.

شهروند دیگری هم گفت:در شرایط حساس امروز، حضور مردم پای صندوق‌های رای اهمیت بسیار دارد و این تکلیف بر دوش همه است که برای حفظ  کشور در انتخابات شرکت کنند.

مینا مومنی افزود:وقتی می‌بینیم دشمنان کشور تلاش دارند مردم در انتخابات شرکت نکنند باید بدانیم که حضور پرشور  ما در انتخابات تاثیر بسیار در ناامید کردن دشمن و تقویت نظام و کشور دارد.

وی ادامه داد: امروز با توجه به شرایط حساس کنونی بیش از هر زمان دیگر نیاز به مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات است و حضور پرشور مردم، به خاطر دفاع از خون شهدا و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در ۲۰۵ شعبه مناطق شهری و روستایی شهرستان تربت‌حیدریه در حال برگزاری است.

در شهرستان تربت‌حیدریه، چهار هزار و ۵۰۰ نفر شامل عوامل اجرایی، بازرسان و ناظران انتخابات در برگزاری این رویداد ملی مشارکت دارند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha