۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84373368
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتخابات بدون هیچگونه مشکل امنیتی در حال برگزاری است

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان گفت: انتخابات امروز در تمام نقاط استان بدون هیچگونه مشکل امنیتی در حال برگزاری بوده و مشارکت مردم پررنگ گزارش شده است.

به گزارش ایرنا، سردار علی آزادی روز جمعه پس از حضور در شعبه ۲۸ اخذ رای واقع در مسجد جامع سنندج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با مشارکت و همکاری خوب مردم، نهادها، دستگاه‌های امنیتی و بسیج، امنیت در تمام یک هزار و ۴۱۹ شعبه اخد رای استان حاکم بوده و این مهم نشان از تلاش نیروهای پلیس و دیگر نهادها برای حفظ امنیت است.

وی با بیان اینکه پلیس در شعب اخد رای حضوری فعال دارد، اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات امروز پرشور و قابل تقدیر است و مردم با حضور گرم خود در پای صندوق‌های رای، به خواسته‌های دشمن جواب "نه" دادند.

فرمانده انتظامی کردستان تاکید کرد: دشمنان تلاش زیادی کردند تا از طریق هجمه‌های تبلیغاتی، مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند اما هوشیاری و آگاهی ملت، توطئه‌های آنان را ناکام گذاشت.

سردار آزادی از عدم توجه مردم به تبلیغات منفی دشمنان مبنی بر مشارکت نکردن در انتخابات تقدیر کرد و افزود: امروز مردم ایران به ویژه کردستانی‌های فهمیم، با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای، تیری بر قلب دشمنان زده و آنان را ناامید کردند.

وی یادآور شد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، کشور و دولتی قوی‌تر خواهیم داشت و زمینه برای توسعه و آبادانی کشور فراهم می‌شود، ضمن اینکه مسوولان هم باید برای رای بالای ملت احترام قایل شده و خدمتی صادقانه داشته باشند.

امروز جمعه ۲۸ خرداد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور برگزار می‌شود. برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در استان کردستان، یک هزار و ۴۱۹ شعبه اخذ رای تعیین شده که ۵۸۴ شعبه آن شهری و ۸۳۵ مورد نیز روستایی است و حدود ۳۰ هزار نفر در امر برگزاری این انتخابات مشارکت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha