رای‌گیری در شعب اخذ رای روستایی کردستان پایان یافت

سنندج - ایرنا - رییس ستاد انتخابات کردستان گفت: اخذ رای در شعبه‌های روستایی از ساعت ۲۱ امشب پایان یافت اما رای‌گیری در شعب شهری ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، محمدابراهیم زارعی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران استان مجموع واجدان شرایط را در استان یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: تاکنون ۴۰۸ هزار تعرفه رای در اختیار رای دهندگان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه فعلا مراحل اخذ رای در شعب شهری استان ادامه دارد، اضافه کرد: براساس آخرین آمار دریافتی در ساعت ۲۲ امشب، تاکنون ۳۳ درصد رای دهندگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کرده‌اند.

رییس ستاد انتخابات کردستان از واجدان شرایط دعوت کرد سریعتر در شعب اخذ رای حضور یابند، یادآور شد: تعرفه به اندازه کافی در اختیار فرمانداری‌ها و بخش‌داری‌ها قرار گرفته و کمبودی از این لحاظ وجود ندارد.

برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در استان کردستان یک هزار و ۴۱۹ شعبه اخذ رای تعیین شده که ۵۸۴ شعبه آن شهری و ۸۳۵ مورد نیز روستایی است؛حدود ۳۰ هزار نفر کار برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در کردستان انجام خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha