دعوت فعالان سیاسی و اجتماعی ارومیه، مردم را به پای صندوق‌های رای کشاند

ارومیه- ایرنا- دقایقی پیش تعداد قابل توجهی از فعالان سیاسی و اجتماعی ارومیه با ضبط قطعه ویدیوهایی خواستار حضور مردم در پای صندوق‌های رای شدند که موجب حرکت مردم به سمت شعبه های اخذ رای شد.

به گزارش ایرنا، پس از آنکه عصر امروز "علی مصطفوی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اعلام کرد که میزان مشارکت به ۳۰ درصد رسیده است، فعالان سیاسی و اجتماعی ارومیه مردم طی پیام هایی مردم را به پای صندوق‌های رای فراخواندند.

مشاهدات خبرنگار ایرنا حاکی از این است که از ساعت ۱۹ به تعداد صف‌های رای دهندگان افزوده شده است.

در همین راستا یک مرد میانسال که به همراه ۲ کودک خود در صف ایستاده است، می‌گوید: از شرایط موجود ناراضی هستیم؛ راستش را بخواهید قصد رای دادن نیز نداشتیم ولی پس از گستاخی رسانه‌های معاند خارج مشین آمده‌ایم که بگوییم اجازه نخواهیم داد بیگانگان به این کشور تصمیم بگیرند.

یک جوان رای اولی وقتی از دور متوجه می‌شود که خبرنگار هستم، سریع خودش را به من می‌رساند؛ با ذوق و شوق وصف نشدنی می‌گوید: آمده‌ام تا نشان دهم سید علی رهبرم تنها نیست؛ ما پشتیبان رهبرمان هستیم.

یکی از فرهنگیان حاضر در این صف در گفت‌وگو با ایرنا گفت: امروز آمدم تا ثابت کنم به عنوان یک زن در پای صندوق رأی وفادار به آرمان‌های امام راحل و رهبر عزیزم و خون همه شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی هستم.

وی با بیان اینکه سرنوشت هیچ قومی تغییر نمی کند مگر به دست آنها، پس ما نیز باید سرنوشت خود را به دست خودمان رقم بزنیم، افزود: امروز تمامی شاگردان رای اولی خود را نیز به حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کردم که خوشبختانه بینش سیاسی آنان منجر به لبیک گفتن به دعوت رهبر معظم انقلاب شد.

به گزارش ایرنا، رصد فضای مجازی نشان می‌دهد شبکه‌های اجتماعی نیز نقش بسزایی در ایجاد شور و شوق انتخاباتی در ساعات پایان انتخابات داشتند.

انتخابات تا ساعت ۱۲ نیمه شب تمدید شده و شهروندان هنوز برای حضور در پای صندوق‌های رای وقت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha