۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 2108
کد خبر: 84374980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نتایج آرای ششمین دوره شورای اسلامی بانه اعلام شد

۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۰۳
کد خبر: 84374980
نتایج آرای ششمین دوره شورای اسلامی بانه اعلام شد

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان بانه گفت: با تایید هیات نظارت نتایج ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرهای بانه، کانی سور، بوئین و آرمرده مشخص شد.

اسماعیل رستم پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از شمارش آرا با حضور هیات های نظارت زریان حسین زاده با سه هزار و ۳۶۹ رای، عادل حسینی با ۲ هزار و ۹۵۷ رای، محمد محمدپور با ۲ هزار و ۵۹۹ رای، دلنیا شریفی با ۲ هزار و ۵۶۳ رای، محمد احمدی حاجی رحمان با ۲ هزار و ۴۹۴ رای، ابراهیم لطفی با ۲ هزار و ۴۲۴ رای و مصطفی شهیدی با ۲ هزار ۱۴۰ رای به عنوان منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی بانه انتخاب شدند.

وی ادامه داد: کریم امینی با ۲ هزار و ۶۸ رای و کژال رحیمی با یک هزار و ۸۹۴ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی بانه انتخاب شدند.

رستم پور اظهار داشت: در شهر آرمرده احمد رحمنی با ۳۷۳ رای، محمد امینی با ۳۳۹ رای، محمد رحمنی با ۳۲۴ رای، مهدی کتابی با ۲۸۶ رای، محمد درویشی با ۲۲۸ رای، ناجی صبرآور با ۲۰۱ رای و رامین فرجی با ۱۷۰ رای کسب کردند.

وی اضافه کرد: ناصر عزیزی با ۳۱۸، محمد فرجپور با ۲۷۵ رای،کمال رمضانی با ۲۷۱ رای، سالار غفوری با ۲۶۶ رای، ابراهیم معروفی با ۲۶۱ رای، ایوب قادری با ۱۱۲ رای و عطا شریفی با ۹۸ رای به عنوان منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر بوئین انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان بانه گفت: در شهر کانی سور نیز هادی رحیمی با ۳۸۱ رای، خلیل رحمن پور با ۳۸۰ رای، هیمن امین زاده با ۳۶۵ رای، عثمان شریفی با ۳۳۶ رای، رئوف سعیدی با ۳۰۸ رای و هادی خدری با ۲۱۴ رای عنوان منتخبین شورای اسلامی شهر کانی سور بانه انتخاب شدند.

وی یاد آور شد: در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای بانه ۸۲ نفر نامزد شدند که هفت نفر از دور رقابت ها انصراف دادند و ۷۵ نفر وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شدند و در روستاهای بانه هم ۶۱۵ نفر نامزد شدند که از این تعداد ۱۰ نفر انصراف دادند و ۶۰۵ نفر وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شورای اسلامی روستاهای بانه شدند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان بانه در ۱۱۰ شعبه اخذ رای با ۴۷ شعبه در شهری و ۶۳ شعبه روستای و ۵۱ شعبه ثابت و ۵۹ شعبه برگزار شد.

بانه شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha