امام جمعه بانه: مردم با احساس مسوولیت افراد اصلح را انتخاب کنند

سنندج- ایرنا- امام جمعه بانه گفت: مردم در قبال رویدادها و حوادث جامعه باید خود را مسوول بدانند و براساس مسوولیت پذیری افراد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا، ماموستا عبدالرحمان خدایی روز جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باید در امر انتخابات به این موضوع توجه شود که انسان ها نسبت به تمام  اعمال خود در دنیا مسوول بوده و در روز قیمامت نیز مورد بازخواست قرار می گیرند.

وی ادامه داد: رقابت های انتخاباتی باید میدان مسابقه برای خدمت به مردم و نه میدانی برای به کرسی نشستن شود و با همدلی، وحدت و حضور حداکثری در خنثی کردن توطئه گام بردارند.

ماموستا خدایی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و قانونی است گفت: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند و یگدیگر را برای شرکت در انتخابات تشویق نکنند به نظام و هموطنان خود خیایت می کنند.

رییس هیات انتخابات شهرستان بانه نیز با اشاره به اینکه صیانت از آرای مردم وظیفه برگزار کنندگان انتخابات است، گفت: در شهرهاستان بانه ۱۱۰ بازرس و هفت سر بازرس و یک نفر بازرس ویژه و ۶ نفر اعضای هیات بازرسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را نظارت می کنند.

کریم شریفی افزود: از ابتدای شروع انتخابات در تمام شعبه های ثابت و سیار شهرستان بانه بازرسان  هیات های نظارت حضور فعال دارند و فرآیند برگزاری انتخابات را از نزدیک دنبال می کنند.

انتخابات شهرستان بانه در ۱۱۰ شعبه اخذ رای برگزار می شود که ۵۱ شعبه ثابت و ۵۹ شعبه سیار است و ۷۵ نفر در شهرهای بانه، کانی سور، آرمرده و بوئین کاندیدای شورای اسلامی شهر و ۶۰۵ نفر نیز کاندیدای شورای اسلامی روستا شدند.

بانه شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha