رییس جمهور منتخب وابسته به هیچ حزب و جناحی نیست

گرگان - ایرنا - مسوول شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی در استان گلستان گفت که رییس جمهور منتخب به هیچ حزب، گروه و جناحی وابسته نیست و دولت سیزدهم به یقین از نیروهای مستقل و متخصص تشکیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری عصر یکشنبه در جشن شکرانه نعمت حضور در گرگان اظهار داشت: استفاده از نیروی مجرب، جوان و توانمند و تاکید بر شایسته سالاری از ویژگی‌های مدیریتی حجت‌الاسلام‌ رییسی است که در دولت سیزدهم نیز تکرار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: رییس جمهور منتخب در دولت سیزدهم از همه نیروهای دلسوز، پاکدست و توانمند بدون نگاه به نزدیکی آنان به جناح و احزاب برای اداره کشور استفاده خواهد کرد.

مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت‌الاسلام‌ رییسی در گلستان گفت: روز ۲۸ خرداد شاهد حضور چشمگیر، امیدآفرین و دشمن‌شکن از سوی مردم در پای صندوق‌های رای بودیم که برگ زرین دیگری به دفتر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امید داشت نارضایتی‌ از مشکلاتی مانند گرانی، تورم و بیکاری سبب کمرنگ شدن حضور در انتخابات ۱۴۰۰ شود، اما مردم با بصیرت ایران مانند همیشه شمن را ناامید کرد.

طاهری به آرای اهل سنت گلستان به رییس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: مقایسه آرای اهل سنت به رییسی در این دوره نسبت به سال ۹۶، نشان از تغییر رویکرد اهل سنت به ایشان دارد، بطوری که آرای اهل سنت در این دوره ۱۰‌ برابر دوره قبل بود.

میزان مشارکت مردم گلستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۶۲ درصد بود.

از مجموع یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر واجدین شرایط رای در گلستان بیش از ۸۲۵ هزار نفر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

مردم گلستان به حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی میرقاید و سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب بیش از ۴۶۲ هزار، ۱۳۹ هزار، ۸۴ هزار و ۲۵ هزار رای دادند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha