۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۲۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84377146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام ۲۲۲ هزار دانش آموز کردستانی در سامانه سناد قطعی شد

سنندج- ایرنا- معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود برای سال تحصیلی جدید ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در استان ثبت نام کنند، گفت: تاکنون ثبت نام ۲۲۲ هزار نفر در سامانه سناد قطعی شده است.

نظام مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد دانش آموز ثبت نام شده ۲۱۳ هزار و ۴۵۴ نفر کتاب های درسی شان نیز ثبت سفارش شده و کتاب های مورد نیز وصول شده و در این زمینه مشکلی نداریم.

وی  گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش‌آموزان از ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شده است و از طریق سامانه www.irtextbook.ir در حال انجام است و تاکنون ۷۱.۵ درصد دانش‌آموزان استان کُتب درسی خود را ثبت سفارش کرده اند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش کردستان افزود: دانش‌آموزان پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم تا ۲۲ خرداد  ۱۴۰۰ مهلت داشتند نسبت به ثبت سفارش کتاب درسی خود اقدام کنند که این زمان تا پنجم تیر تمدید شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استان کردستان در زمینه ثبت سفارش کتاب های درسی رتبه پنجم کشوری را دارد، اضافه کرد: دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از ۶ تیر تا ۹ شهریور سال ۱۴۰۰ و دانش‌آموزان پایه‌های هفتم و دهم نیز از ۶ تیر تا ۱۵ شهریور فرصت دارند نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

مرادی به زمان اصلاح سفارش کتاب‌های درسی نیز اشاره کرد و یادآور شد: ۱۲ تیر تا ۳۱ شهریور برای اصلاح سفارش کتاب‌های درسی پیش‌بینی شده است.

استان کردستان ۳۰۰ هزار دانش‌آموز دارد که در سه‌هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha