۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 1429
کد خبر: 84378552
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دستورالعمل پرداخت تسهیلات مشاغل روستایی ابلاغ شد

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از ابلاغ دستورالعمل تسهیلات مشاغل روستایی خبر داد و گفت: تسریع در جذب تسهیلات اختصاص یافته ضروری است.

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستمزاد روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: سال گذشته در جذب این تسهیلات عملکرد استان مناسب بود و باید امسال نیز بانک های عامل و دستگاه های اقتصادی تلاش خود را برای جذب این تسهیلات بکنند.

وی تاکید کرد: فراهم کردن زمینه برای ایجاد مشاغل روستایی نقش مهمی در رونق تولید، بهبود وضعیت معیشتی مردم روستا و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها دارد.

معاون استاندار ایلام به راه اندازی سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: این سامانه به منظور ایجاد سهولت در رفع مشکلات بنگاه های تولیدی راه اندازی شده است.

رستم زاد گفت: متقاضیان می توانند از این پس برای ثبت درخواست های خود به این سامانه مراجعه کنند.

وی افزود: ایجاد سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با هدف حل و فصل مشکلات واحد های تولیدی و کمک به تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام، تامین مالی ، تعیین تکلیف بدهی های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست،منابع طبیعی، معادن و رفع موانع صادراتی بوده است.

وی از مدیران عامل بانک های استان و دستگاه های اقتصادی خواست نسبت به رعایت دستورالعمل تسهیلات مشاغل خانگی و جذب آن اقدام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha