حضور حداکثری مردم در انتخابات نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرد

مشهد- ایرنا- جمعی از علمای شیعه و اهل سنت تایباد در استان خراسان رضوی روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کردند: مردم ایران با حضور حداکثری و مدبرانه خود در انتخابات ۲۸ خرداد امید و اقتدار ملی را با وحدت و انسجام خود تقویت کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کردند.

در این بیانیه آمده است: ملت ایران اسلامی با شور و نشاط خود در انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد بار دیگر دشمنان عنود، لجوج، ستمگر و بی رحم را مایوس کردند.

این بیانیه می افزاید: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به جهانیان ثابت کرد که انقلاب اسلامی زنده و پویاست و با قدرت به سوی اهداف الهی و آرمانی خود به پیش می رود و در این رزمایش سیاسی، عبادی و اجتماعی، اوج بصیرت، مقاومت، وفاداری و ولایتمداری خود را به رخ جهانیان کشید.

در ادامه این بیانیه آمده است: با این حضور فعال و چشمگیر، میهن اسلامی در مقابل تمامی تکانه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و شبکه های اجتماعی دشمنان که همواره بر طبل دروغ و شایعات می کوبد، بیمه شد.

علمای شیعه و اهل سنت تایباد همچنین در این بیانیه از تمامی افرادی که در برگزاری صحیح و سالم انتخابات نقش داشته و در حفظ آرای مردم کوشیدند قدردانی کرده اند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خرداد برگزار شد.
شهرستان ۱۳۸ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha