خراسان رضوی آماده برپایی انتخابات باشکوه است

۲۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶
کد خبر: 85508067
خراسان رضوی آماده برپایی انتخابات باشکوه است

تایباد- ایرنا- مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان خراسان رضوی با بیان اینکه شرایط و بستر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان فراهم است، گفت: مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت سالم محور برپایی این رویداد سیاسی در خراسان رضوی است.

به گزارش ایرنا، کمال سروی ها روز پنجشنبه در نشست مشترک هیات نظارت و اجرایی انتخابات تایباد افزود: برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری برای همه مدیران و دست اندرکاران آن یک وظیفه است، به هر اندازه که ملت ایران اسلامی در این میدان با شور و بصیرت وارد شوند، دشمنان همچون دوره‌های گذشته ناامید خواهند شد.

وی اظهار کرد: در طول ۴۵ سال گذشته بدخواهان همواره به دنبال کمرنگ نشان دادن مشارکت مردم در عرصه های مختلف ملی، مذهبی و سیاسی کشور ما بوده ولی همچنان نتوانسته اند به اهداف پلید برنامه‌ریزی شده خود برسند.

مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه دشمن به برگزاری و حضور مردم در انتخابات چشم دوخته است، ادامه داد: انتخابات بزرگترین رویداد سیاسی ایران به شمار می رود، برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن باید از همه ظرفیتها استفاده کرد.

وی ادامه داد: به اعتراف و اذهان برخی از کشورهای غربی افزون بر سه هزار کانال فارسی زبان برای مایوس کردن مردم از حضور در انتخابات پیش رو آغاز به کار کرده است، ولی مردم همیشه در صحنه ایران نشان داده اند که همچنان پای این نظام و آرمان‌های آن ایستاده اند.

سروی ها بیان کرد: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای برخی از شعبه های اخذ رای بیش از یک صندوق پیش بینی شده بود که این فرآیند در انتخابات ریاست جمهوری برای هر شعبه رای به یک صندوق کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: صندوق های اخذ رای مازاد انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی به نقاط دیگر برای رای دادن منتقل شده است.

۸۰ شعبه اخذ رای در تایباد پیش‌بینی شد

فرماندار تایباد هم در این جلسه گفت: با همراهی و هم افزایی مجریان انتخابات در این خطه مرزی، بستر برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم در شهرستان تایباد فراهم شده است.

مهدی شیردل اظهار کرد: همچون دوره های گذشته انتخابات، مردم این منطقه با وحدت، انسجام و همدلی در این عرصه سیاسی شرکت خواهند کرد و یک بار دیگر برگ زرینی برای اقتدار و سربلندی کشور رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: در انتخابات هشتم تیرماه در این شهرستان ۸۰ شعبه رای پیش بینی شده که ۶۷ شعبه ثابت و ۱۳ شعبه سیار است.

فرماندار تایباد بیان کرد: با تعامل و تلاش دست اندرکاران انتخابات شهرستان همه مشکلات حداقلی دوره‌های قبل شناسایی شده است تا در روز برگزاری انتخابات هیچ گونه مشکلی در فرآیند این انتخابات نداشته باشیم.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرستان مرزی و ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha