بنیاد مسکن تربت‌ حیدریه بیش از ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت

تربت‌ حیدریه- ایرنا- مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تربت‌ حیدریه گفت: امسال ۴۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال تسهیلات و کمک بلاعوض مسکن به روستاییان شهرستان پرداخت شد که از این مبلغ هفت میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال کمک بلاعوض برای احداث مسکن به خانواده محرومان دارای ۲ معلول زیر پوشش بهزیستی بود.

اصغر کوهسرخی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سه ماهه نخست امسال ۱۶ قطعه زمین نیز برای ساخت مسکن به متقاضیان واجد شرایط در روستاها واگذار شد و ۹۷ جلد سند مالکیت برای روستاییان و ساکنان شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر و تحویل آنان شد.

وی گفت: این بنیاد امسال بنا دارد تسهیلات مسکن روستایی را به مبلغ یک میلیارد ریال با سود ۵ درصد و دوران مشارکت مدنی و فروش اقساطی ۲۰ ساله پرداخت کند که به زودی اجرای این طرح آغاز خواهد شد.
کوهسرخی در خصوص اجرای طرح هادی نیز گفت: اجرای عملیات آسفالت معابر روستای سرهنگ با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و مرحله نخست اجرای آسفالت در روستای ملی ابریشم بسک با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن اجرا شد.
وی گفت: همچنین با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری‌ها، اجرای عملیات آسفالت روستای ده پایین منظر و جوادیه در سطح تقریبی ۲۳ هزار مترمربع از محل اعتبارات قیر بنیاد مسکن اجرا شد.
مدیر بنیاد مسکن تربت‌ حیدریه همچنین گفت: اجرای طرح هادی روستای الله‌آباد شامل خاکبرداری و زیرسازی معابر توسط بنیاد مسکن در حال اجرا است که به زودی عملیات آسفالت آن نیز اجرا می‌شود.
شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha