تامین امنیت انتخابات توسط نیروی انتظامی مطلوب بود

یزد- ایرنا- عضو فقهای شورای نگهبان گفت: اقدام نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در ایام انتخابات امسال جای قدردانی دارد و فضای مطلوبی از نظر امنیتی بر این انتخابات حاکم بود .

به گزارش عصر یکشنبه پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله محمدرضا مدرسی در دیدار با فرمانده انتظامی یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی افزود: امروز ماموران نیروی انتظامی حافظان جان، مال و ناموس مردم هستند و پلیس خدمات والایی را به مردم ارائه می‌دهد.

وی بیان کرد: هم اکنون وظیفه نیروی انتظامی بسیار سنگین و حساس است و پلیس با ماموریت‌های بسیار گسترده و پیچیده از بروز اتفاقات ناگوار پیشگیری می‌کند.

مدرسی با ارزیابی مطلوب امنیت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا یادآور شد: اقدام نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت قابل توجه بود.

برخورد با ناامن‌کنندگان جامعه از اولویت‌های پلیس 

در این دیدار سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد فرمانده انتظامی یزد با ارائه گزارشی از اقدام پلیس در استان گفت: توفیق برگزاری انتخاباتی با امنیت کامل با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های امنیتی حاصل شد.

وی از همکاری مردم با پلیس در برقراری امنیت انتخابات قدردانی کرد و افزود: هر کجا که همکاری و همدلی مردم با پلیس را داشته‌ایم ، موفقیت در ماموریت‌ها و افزایش امنیت و احساس امنیت را شاهد بوده‌ایم.

استان یزد از نظر شاخص های امنیتی در رتبه های برتر کشور قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha