۵۰میلیارد تومان مشوق اقتصادی سرمایه‌گذاری سال ۹۹ در کرمانشاه پرداخت شد

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان به عنوان مشوق اقتصادی در اختیار سرمایه‌گذاران گذاشتیم که باید گزارش این میزان‌ مشوق‌ها ارائه شود.

به گزارش ایرنا، «هوشنگ بازوند» روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه، افزود: در صورتی که این میزان ‌مشوق ها موثر بوده است باید میزان آن ها را افزایش دهیم تا در نهایت به ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار منجر شود.

وی در ادامه سخنانش با تاکید بر لزوم جذب اعتبارات، گفت: برخی از دستگاه های استان تاکنون موفق به جذب اعتبارات اسناد خزانه برای استان نشده اند.

او گفت: در سال ۹۹ که ما به دنبال تحقق درآمد نرفته بودیم برای ما در تامین‌حقوق مشکل ساز شد.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه اضافه کرد: عملکرد سه ماهه دستگاه های اجرایی استان در تامین درآمدها به هیچ عنوان قابل قبول نیست زیرا ما را تا پایان سال برای پرداخت حقوق ها با مشکل روبه رو می‌کند از این رو باید تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

بازوند تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در شش ماه نخست امسال تحقق درآمدها را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

او گفت: سال آینده شرایط دشوار تری داریم از این‌ رو مدیران نباید به شکلی عمل کنند که مدیران دولت بعدی در اداره امور با مشکل روبه رو شوند.

وی با تاکید بر اینکه برخی از دستگاه های استان هنوز نتوانستند اسناد خزانه را جذب کنند، افزود: این‌ پول ها متعلق به تمام استان است از این رو به هیچ عنوان‌ نباید اجازه دهیم‌ این اسناد بازگشت بخورد.

بازوند در رابطه با طرح های کشاورزی گفت: باید طرح های کشاورزی که هیچ‌ اقدامی برای احداث ‌نمی کنند را لغو مجوز کنیم تا به واسطه تعییر کاربری برای افراد ارزش افزوده ایجاد و روند تولید متوقف‌ نشود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی با اشتغالزایی بیش از ۳۰هزار نفر دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha