۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۶
کد خبر: 84389832
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف اسکناس جعلی ۱۰۰ هزار ریالی در مراغه

۱۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۳۶
کد خبر: 84389832
کشف اسکناس جعلی ۱۰۰ هزار ریالی در مراغه

مراغه- ایرنا- فرمانده انتظامی مراغه به کشف اسکناس‌های جعلی ۱۰۰ هزار ریالی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: از همین متهم مقادیری نیز مواد مخدر کشف شد. 

سرهنگ «توحید فارسی» روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران تعداد این اسکناس‌ها را بسیار محدود و تنها ۱۵ قطعه اعلام کرد و افزود: متهم پش از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد. 

وی با اشاره به اینکه ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی به این فرد مشکوک شده و وی را مورد بازرسی قرار داده بودند، بیان کرد: استفاده از اسکناس‌های جعلی علاوه بر تحصیل درآمدهای نامشروع، سبب وارد شدن خسارت به اقتصادی کشور و ضرر و زیان به کسبه و بازاریان می‌شود و بر همین اساس پلیس مقابله با این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کند. 

وی همچنین از شهروندان خواست که در هنگام معامله از اصالت چک یا پول نقد اطمینان حاصل کرده و هرگونه موارد مشکوک مرتبط با جعل اسکناس و مدارک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

به گزارش ایرنا کشف چند قطعه محدود از اسکناس‌های جعلی، احتمال وجود تعداد بیشتری از آنها را نشان می‌دهد و بر همین اساس مردم باید هم در مورد اصالت پول دقت کنند و هم در صورت مواجهه با چنین مواردی، پلیس را در اسرع وقت در جریان بگذارند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha