۱۱ تیر ۱۴۰۰، ۸:۱۳
کد خبرنگار: 926
کد خبر: 84390220
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رضایت سرمایه‌گذار در قشم ملاک عملکرد  است

قشم- ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پاسخگویی به موقع، صحیح و براساس قوانین توسط بخش‌های مختلف این سازمان، می‌تواند موجب افزایش رضایتمندی ساکنان و مراجعان از عملکرد سازمان شود.

به گزارش ایرنا از سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش‌پور شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری این سازمان افزود: باید با برنامه ریزی جهت دار و هدفمند، پیگیری مستمر و حذف بروکراسی از سرگردانی سرمایه گذاران و مراجعه کنندگان جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: هدف‌گذاری صحیح و اجرای فعالیت‌های زیرساختی در قشم، مسیر حضور سرمایه گذاران و رونق تولید و گردشگری در این منطقه را آسان می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: برای سیاست گذاری صحیح و اجرای هدفمند طرح‌ها باید برنامه‌های میان مدت و بلندمدت تهیه و تدوین شود.

وی افزود: کارآمدی نظام اداری موجب موفقیت و پیشرفت سازمان منطقه آزاد قشم و ایجاد تحول در بخش‌های مختلف این سازمان می‌شود و از این رو باید از رفتار جزیره‌ای درون سازمانی جلوگیری کرد.

جزیره قشم با مساحت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر در سال‌های ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰ با تصمیم دولت به ۲ بخش منطقه آزاد با مساحت ۳۰۰ کیلومتر و منطقه ویژه اقتصادی با مساحت یکهزار و ۲۰۰ کیلومتر تقسیم شد.

پیوند اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی، انتقال تکنولوژی پیشرفته به منطقه، جذب سرمایه‌های خارجی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و افزایش صادرات و کسب در آمدهای ارزی از جمله هدف‌های ایجاد منطقه آزاد قشم است.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha