توانمندسازی اقتصادی خانواده ها راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی است

ارومیه- ایرنا- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: توانمندسازی اقتصادی خانواده ها مهمترین راهکار مقابله با بروز آسیب های اجتماعی بوده و می تواند به عنوان یک سد محکم در این مسیر عمل کند.

پریسا علیلو شامگاه پنجشنبه در دیدار با مدیرکل امور زندان های آذربایجان غربی افزود: توانمندسازی زنان زندانی به لحاظ مسوولیت پذیری اجتماعی امری ضروری است و امیدواریم در جهت توسعه و رونق اشتغال زندانیان بخصوص زندانیان زن با تعامل و هم افزایی در راستای تفاهم نامه های منعقده گام های ارزنده ای برداریم.

وی اضافه کرد: اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی آماده همکاری در راستای اجرای تفاهم نامه امضا شده با اداره کل زندان هاست.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی، اتمام پروژه مهد کودک نسوان و راه اندازی کارگاه مهارت آموزی زنان زندانی را از ضروریات دانست.

مدیرکل امور زندان های آذربایجان غربی نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت حمایت از مددجویان و خانواده آنان در راستای حرفه آموزی گفت: همکاری امور زندانها و امور بانوان استانداری می تواند نقش موثری در اشتغال زایی زندانیان و در نهایت کاهش آسیب در این قشر داشته باشد.

مجتبی محمدی افزود: زیرساخت های خوبی جهت توسعه اشتغال مددجویان در زندان نسوان ارومیه داریم  که می تواند زمینه اشتغال مددجویان را فراهم کند.

به گزارش ایرنا، طی سال های اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و کاهش آمار بازگشت زندانیان پس از آزادی در آذربایجان غربی انجام شده که مقدمات ایجاد اشتغال مبتنی برمهارت از جمله آنهاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha