۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84391008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جابجایی مرسولات پستی در مهاباد ۶۰ درصد افزایش یافت

مهاباد- ایرنا- رییس اداره پست مهاباد گفت: طی سه ماهه نخست امسال ۱۰۷ هزار و ۵۸۸ مرسوله پستی داخلی و خارجی در این شهرستان جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش دارد.

حمید سیفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: از این تعداد ۹۶ هزار و ۳۵۶ مرسوله به صورت پیشتاز، ۹ هزار و ۸۹ مورد سفارشی، ۲ و پنج مرسوله ویژه و ۱۳۸ مرسوله نیز با پست عادی قبول و ارسال شده است.

وی ادامه داد: ترافیک جابجایی مرسولات و افزایش خریدهای اینترنتی شهروندان در پی شیوع ویروس کرونا از عوامل افزایش مرسولات پستی در این شهرستان است.

رییس اداره پست مهاباد با بیان اینکه سه ماهه سال گذشته بیش از ۶۳ هزار مرسوله پستی در مهاباد جابجا شده بود، ادامه داد: امسال همچنین ۳۱۶ مرسوله پستی بین مهاباد و خارج از کشور تبادل شده که از این تعداد ۱۲۸ مرسوله پستی وارد و ۱۸۸ مرسوله خارج شده است.

رییس اداره پست مهاباد اظهار داشت: بیشترین تبادل پستی مهاباد با کشورهای خارجی به ترتیب با کشورهای آلمان، سوئد، نروژ و کانادا انجام شده است.

سال گذشته ۳۱۲ هزار و ۱۸ مرسوله پستی داخلی و خارجی در این شهرستان جابجا و تحویل مشتریان شد که نسبت به سال پیش از آن افزایش ۲ برابری را نشان می‌دهد.

اداره پست مهاباد با ۱۴ دفتر خدمات ارتباطی مشترک شهری، ۲۶ دفتر آی سی تی، پنج دفتر نمایندگی روستایی و یک اداره پست مرکزی در سطح این شهرستان فعالیت دارد.

مهاباد ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha