عملیات اجرایی باند دوم کمربندی غربی شهر زاهدان آغاز شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راه شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی باند دوم کمربندی غربی شهر زاهدان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

عطاء اله اکبری روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مراحل ساخت باند دوم کمربندی زاهدان اظهارداشت: باند موجود کمربندی زاهدان بدلیل شهرک‌های مسکونی که در اطراف آن ساخته شده عملا نقش و عملکرد ترافیک برون شهری خود را از دست داده بود و آمار تصادفات در دهه گذشته افزایش یافته است.

وی بیان کرد: بنابراین ساخت باند دوم کمربندی به فوریت در دستور کار این اداره کل قرار گرفت که پس از طی مراحل تعیین پیمانکار عملیات اجرایی به طول ۱۴کیلومتر آغاز شد.
مدیرکل راه شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امیدواریم با تامین اعتبار لازم ساخت باند دوم کمربندی زاهدان در مدت ۲ سال به اتمام برسد گفت: امیدواریم در سفر وزیر راه و شهرسازی به سیستان وبلوچستان بتوانیم منابع اعتباری برای کل بزرگراه‌های استان را تامین کنیم.

به گزارش ایرنا در بخش بزرگراه‌های سیستان و بلوچستان تا قبل از دولت تدبیر و امید ۱۷۷ کیلومتر بزرگراه وجود داشت که هم‌اینک ۱۵۷ کیلومتر به آن اضافه و در مجموع به ۳۳۴ کیلومتر در حوزه بزرگراه‌های این استان رسیده که ۶۵ درصد این بزرگراه‌ها در ۲ سال اخیر انجام و براساس برنامه‌ریزی‌های اعلامی از سوی وزارت راه و شهرسازی تا پایان سال گذشته۶۰ کیلومتر و تا پایان دولت ۵۵ کیلومتر دیگر در ۱۶ قطعه فعال کریدورهای این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha