۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۲۲:۱۲
کد خبرنگار: 3138
کد خبر: 84397676
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم جم شهرکرد به مسابقات بسکتبال سه نفره بانوان کشور راه یافت

شهرکرد - ایرنا - بانوان بسکتبالیست تیم جم شهرکرد روز پنجشنبه با کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های بسکتبال سه نفره چهارمحال و بختیاری، جواز حضور در مسابقات باشگاه‌ها و دسته آزاد کشور را به دست آوردند.

مسابقات بسکتبال سه نفره بالای ۱۵ سال بانوان چهارمحال و بختیاری از ۱۷ تیر با حضور ۹ تیم در ورزشگاه تختی شهرکرد آغاز شد که پس از ۲ روز رقابت، تیم جم شهرکرد توانست با شکست حریفان بر سکوی نخست قرار گیرد.

این تیم در دیدار نهایی این رقابت‌ها مقابل بانوان بسکتبالیست رکورد بروجن به میدان رفت و این بازی را با نتیجه ۱۵ بر ۹ به سود خود به پایان برد تا نماینده چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری این رشته ورزشی باشد.

در این مسابقات، تیم هیات بسکتبال هفشجان نیز به مقام سوم دست یافت.

تیم‌های موج بروجن، رکورد بروجن، جم شهرکرد، آزادی فرخشهر، آذرخش فرخشهر، هیات بسکتبال سامان، هیات بسکتبال هفشجان و هیات بسکتبال فارسان در مسابقات بسکتبال سه نفره بالای ۱۵ سال بانوان چهارمحال و بختیاری برای کسب عنوان قهرمانی در ۴۹ دیدار با یکدیگر رقابت کردند.

زمان برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره بانوان ویژه باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد کشور به ‌زودی از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بانوان بسکتبالیست تیم جم شهرکرد سابقه حضور در مسابقات لیگ دسته یک بانوان کشور را نیز در کارنامه خود دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha