مسابقات دوومیدانی‌ قهرمانی کشوری دختران در شهرکرد آغاز شد

شهرکرد - ایرنا - مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی، روز جمعه با حضور ۱۸۶ دختر دوومیدانی کار در ورزشگاه شهدای دانش‌آموز شهرکرد آغاز شد.

در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور که از صبح جمعه در بخش دختران و به میزبانی چهارمحال و بختیاری آغاز شده است، ورزشکاران شرکت‌کننده بر اساس قوانین بین‌المللی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا در مواد پنج هزار متر پیاده‌روی، پرش ‌با نیزه، پرتاب چکش، ۱۰۰ متر با مانع، پرش سه‌گام، پرتاب دیسک و دوی ۱۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰ و سه هزار متر به رقابت می‌پردازند.

علاوه بر حضور ۱۸۶ ورزشکار، ۵۰ مربی و سرپرست نیز مسوولیت راهنمایی و هدایت ورزشکاران را در این مسابقات که به مدت ۲ روز به صورت همزمان در ورزشگاه شهدای دانش‌آموز شهرکرد و زمین پرتاب‌های شلمزار برگزار می‌شود، برعهده دارند.

برترین‌های این دوره از رقابت‌ها علاوه بر کسب عنوان قهرمانی با نظر مربیان تیم ملی در ترکیب تیم ایران برای حضور در مسابقات آسیایی که آبان امسال در کویت برگزاری می‌شود، قرار خواهند گرفت.

نایب رییس هیات دوومیدانی چهارمحال و بختیاری نیز در گفت‌وگو با ایرنا از نرگس نیک‌روش، رزیتا بخشی، مهشید عادل، ملیکا نکویی، آوا خدابخشی، مرضیه صفیان، سپیده آذرنگ، ملیکا امیری و نرجس مرادی به عنوان اعضای تیم استان در این مسابقات نام برد.

محبوبه سلیمانی سطح آمادگی اعضای تیم استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امید می‌رود دختران نوجوان چهارمحال و بختیاری بتوانند با استفاده از فرصت میزبانی به عناوین قهرمانی دست یابند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری از ابتدای تیرماه تاکنون میزبان چهار دوره مسابقات ملی دوومیدانی از جمله قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی برای اعزامی به رقابت‌های جهانی کنیا در ۲ بخش دختران و پسران، رقابت‌های جایزه بزرگ شهرکرد و مسابقات قهرمانی نوجوانان در بخش پسران بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha