۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84399336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز پیکرسنجی و ساختار قامتی ورزش شهرستان تویسرکان به بهره برداری رسید

همدان- ایرنا- نخستین مرکز پیکرسنجی و ساختار قامتی ورزش تویسرکان روز شنبه در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان ورزشی این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، در مراسم بهره برداری از این مرکز پیکرسنجی، بسکتبالیست‌های نوآموز شهرستان تویسرکان مورد سنجش بدنی قرار گرفتند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش استان همدان در این مراسم گفت: این مرکز زیر نظر اداره ورزش و جوانان و با مدیریت دانش آموختگان رشته تربیت بدنی و در سالن آریافر شهرستان تویسرکان راه اندازی شده است.

"معصومه پیردهقان" افزود: بررسی و سنجش ویژگی‌های پیکرسنجی و ساختار قامتی در سنین پایه منجر به کشف استعدادهای ورزشی و شناخت و رفع ناهنجاری‌های بدنی مانند گودی کمر، عارضه کف پای صاف، قوز کمر، زانوی ضربدری و پرانتزی و سایر مشکلات بدنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: با انجام تست پیکرسنجی، فاکتورهایی مانند استقامت قلبی عروقی، تیپ دقیق بدنی و درصد چربی بدن، مربیان رشته‌های ورزشی می‌توانند بهترین سیستم تمرینی را پیاده کنند.

پیردهقان، راه‌اندازی مرکز پیکرسنجی در شهرستان‌های مختلف همدان را رویکرد دستگاه ورزش دانست و گفت: این مراکز ساختار قامتی از سطح علمی مطلوب برخوردار است.

استان همدان دارای بیش از ۸۵ هزار ورزشکار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha