هزینه برق مشترکان پرمصرف در کهگیلویه و بویراحمد گرانتر محاسبه می شود 

یاسوج - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه برق مشترکان پرمصرف در این استان از ساعت ۱۳ تا ۱۸  عصر و ۲۰ تا ۲۴ شب گرانتر محاسبه می‌ شود. 

جمال معتمدی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نوسانات و قطعی برق در برخی روزها در کهگیلویه و بویراحمد به  دلیل افزایش میزان مصرف در ساعت های اوج مصرف بوده است. 

وی افزود: این امر تاکنون موجب بروز خسارت یا سوختگی وسایل برقی برخی از مشترکان خانگی در کهگیلویه و بویراحمد شده است.  

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سهمیه مصرف برق در این استان به طور روزانه از سوی شرکت توانیر تعیین و اعلام می ‌شود. 

معتمدی زاده عنوان کرد: مصرف بیش از میزان سهمیه تعیین شده عامل نوسانات و قطعی برق در کهگیلویه و بویراحمد و سوختگی شبکه‌ های برقرسانی در این استان است. 

وی ابراز داشت: مهمترین راهکار برای کاهش خاموشی ‌ها و پیشگیری از مشکلات تأمین برق در کهگیلویه و بویراحمد مشارکت و همکاری  خودجوش مشترکان خانگی در زمینه صرفه جویی مصرف و استفاده نکردن از وسایل برقی پرمصرف در ساعت های اوج مصرف است. 

معتمدی زاده گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد با رعایت این شرایط از برق پایدار و بدون نوسانات، قطعی یا خاموشی‌ های مکرر برخوردار می‌ شوند. 

وی اظهار داشت: ساعت های اوج مصرف برق از ۱۳ تا ۱۸ عصر و ۲۰ تا ۲۴ شب بوده و لازم است که مشترکان خانگی در این زمان ها از وسایل  برقی پرمصرف شامل ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اتو و جاروبرقی استفاده نکنند. 

کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۷۰ هزار مشترک برق در بخش های خانگی، تجاری، صنعتی، صنفی و کشاورزی دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha