۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 2971
کد خبر: 84402750
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رزمایش گارد ملی روسیه برای تامین امنیت عمومی در آستانه انتخابات دوما

مسکو - ایرنا - گارد ملی روسیه مسئول تامین امنیت عمومی روسیه در حالی که نزدیک به دو ماه به انتخابات دوما زمان باقی مانده است، رزمایش خود در چند منطقه را آغاز کرد.

به گزارش ایرنا از شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه، رزمایش گارد ملی روسیه با عنوان «زاسلون-۲۰۲۱) امروز (سه شنبه) در مناطق مرکزی، ولگا و جنوب روسیه آغاز شد.   

در این رزمایش، همکاری گارد ملی روسیه با واحدهای وزارت دفاع، وزارت کشور، سازمان امنیت فدرال روسیه و سازمان های امنیتی دیگر تمرین خواهد شد.  

 ویکتور زولوتوف فرمانده گارد ملی روسیه در این رابطه گفت: واحدهای گارد ملی روسیه در جریان رزمایش، تاکتیک های مختلف با هماهنگی واحدهای نظامی را تمرین می کنند.

در جریان رزمایش، واحدهای گارد ملی روسیه با هواپیما، قطار و خودرو به مناطقی که رزمایش برگزار می شود، منتقل خواهند شد و اقدامات لازم برای تامین امنیت در شرابط تهدید برای دولت روسیه و تامین امنیت عمومی را تمرین خواهند کرد.

گارد ملی روسیه نهاد اصلی برای تامین امنیت عمومی و شهرهای روسیه است و برگزاری رزمایش آن، در واقع آماده شدن برای مقابله با تلاش های برای اخلال در امنیت عمومی روسیه در آستانه انتخابات دومای روسیه است.

  انتخابات دوما روز ۱۹ ماه سپتامبر (۲۸ شهریور ماه) برگزار می شود و همزمان با آن انتخابات استانداریها و شهرداری ها و نمایندگان شوراهای محلی استان ها و شهرهای روسیه در مناطق مختلف این کشور برگزار می شود.   

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه به تازگی با احتمال مداخله کشورهای غربی در امور داخلی روسیه در آستانه انتخابات دوما، غرب را از تلاش برای بی ثبات کردن اوضاع روسیه برحذر داشت.  

وی در سخنانی در دانشگاه خاور دور روسیه، گفت: غرب تلاش می کند تا اوضاع روسیه را بی ثبات کند و اعتراضات را در این کشور در آستانه انتخابات برانگیزد. پس از برگزاری انتخابات،  کارزار برای عدم به رسمیت شناختن انتخابات آغاز کند.

لاوروف افزود: با مسوولیت کامل اعلام می کنم که سناریویی که غرب تدارک می بیند تحقق نخواهد یافت و موفق نخواهد بود.  

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha