۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۴۲
کد خبرنگار: 3056
کد خبر: 84405364
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش «یزدانی» به جدایی از استقلال

۲۴ تیر ۱۴۰۰، ۲۳:۴۲
کد خبر: 84405364
واکنش «یزدانی» به جدایی از استقلال

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال استقلال در واکنش به جدایی احتمالی خود در آخر فصل از این تیم، گفت: مشکلات زیادی در استقلال داشتم و امیدوارم این فصل با خیر و خوشی تمام شود.

به گزارش ایرنا، «سیاوش یزدانی» پنجشنبه شب در پایان دیدار استقلال و پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: به هواداران تبریک می‌گویم و این کمترین هدیه ما به آن‌ها بود. خیلی خوشحال هستم که بازی را بردیم. دو تیم بسیار قوی باهم بازی داشتند و به پرسپولیس هم تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازی خیلی خوبی بود و دوست دارم در چند بازی آینده هم خوب بازی کنم و دینم را به هواداران ادا کنم.   

مدافع استقلال تصریح کرد: در سال اول که به استقلال آمدم خیلی مشکل داشتم و خدا را شکر حل شد. این وظیفه من است که خوب باشم. دوست دارم یک خاطره خوب از خودم برای استقلال به جای بگذارم. 

یزدانی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال جدایی وی از استقلال وجود دارد یا خیر، گفت: دو سال در استقلال هستم اما هواداران باید مشکلات بازیکنان را درک کنند. خیلی دوست دارم قراردادم منتشر شود تا همه ببینند که چقدر پول گرفتم اما خیلی دوست دارم همه این اتفاقات به خوبی و خوشی تمام شود. 

تیم فوتبال استقلال، پنجشنبه شب در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی موفق شد در ضربات پنالتی از سد پرسپولیس گذشته و ضمن فتح شهرآورد نود و ششم راهی نیمه‌نهایی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha