عامل حمله به پزشک در بندرعباس تحت پیگرد قانونی است

بندرعباس-ایرنا- مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: فردی که ۲ پزشک در یک درمانگاه خصوصی بندرعباس را مجروح کرده بود، شناسایی شده و پس از شکایت قضایی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

دکتر فاطمه نوروزیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیرو اظهارات پزشک کلینیک ، ضارب ۱۳ روز پس از ابتلای پدرش به کرونا ، وی را با حال عمومی بسیار بد به درمانگاه برده و با وجود اقدامات فوری پزشک و تاکید بر ارجاع بیمار به بیمارستان، بیمار جان خود را از دست داد و تلاش پزشک جهت احیای بیمار نیز ، متاسفانه بی نتیجه ماند .

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان دو روز پس از این اتفاق، فرزند فرد فوت شده پس از مراجعه به درمانگاه و مشاجره با پزشک معالج ، با سلاح سرد و حمله فیزیکی ، وی و یکی دیگر از کارکنان درمانگاه را مجروح کرد و سپس متواری شد.

دکتر نوروزیان ضمن اظهار تاسف از حمله به مدافعین سلامت در هر مرکز و جایگاهی که باشند تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان این گونه اقدامات را محکوم کرده و در پیگیری موضوع نهایت همکاری را خواهد داشت.

رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یادآور شد: پیش از این هیچ مصاحبه و اظهار نظری درباره حادثه یاد شده نداشته و از فعالان رسانه ای انتظار دارد هیچ گونه مصاحبه و مطلبی را خودسرانه به نقل از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان منتشر نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha