هلال احمر به عشایر سیل زده بویراحمد امدادرسانی کرد

یاسوج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارندگی های شدید یکشنبه در استان، نیروهای امداد و نجات سیلاب به عشایر بویراحمد امداد رسانی کردند.

به گزارش ایرنا سید امان الله جهانبین روز دوشنبه از ارزیابی‌های اولیه بارش‌های سنگین روز گذشته در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد . 

وی افزود: در اولین ساعات بعد از بارش های سنگین و وقوع سیل در برخی نقاط استان با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راهداری استان در منطقه عشایر نشین و سیل‌زده کاکان به صورت میدانی ضمن ارزیابی خسارت ها به خانوارهای عشایری آسیب‌دیده کمک‌رسانی شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با حضور یک تیم امداد و نجات سیلاب در شهرستان بویراحمد و استفاده از سه دستگاه خودروی امدادی حدود ۱۰۰ مورد اقلام امدادی ازقبیل پتو، موکت، کنسروجات، نایلون جهت پوشش چادر عشایری و مواد خوراکی در منطقه سیل زده و عشایر نشین کاکان توزیع شد. 

جهان ادامه داد: تیم های ارزیاب و امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان های کهگیلویه ،چرام، باشت ،دنا، گچساران و بویراحمد به مناطق سیل‌زده متاثر از بارش های سنگین روز گذشته جهت بررسی میدانی و برآورد خسارات احتمالی اعزام شدند که گزارش امدادرسانی مربوطه در خبرهای تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد نیز گفته است که علی رغم هشدارها و اطلاع رسانی های چند روز اخیر در خصوص بارندگی های سامانه اخیر، بارش شدید باران به برخی مناطق و شهرستان های استان خسارت وارد کرده است.

به دلیل بارش شدید باران، رگبار و در برخی مناطق تگرگ به برخی از منازل، مزارع پرورش ماهی و دام های عشایر در شهرستان های مختلف از جمله بویراحمد، مارگون، دنا و چرام خسارت وارد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha