۲ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۰۳
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84410264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح های آموزشی آبادان نیاز است

آبادان - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش آبادان با بیان اینکه ۱۴ طرح آموزشی در قالب۸۳ کلاس درس در آبادان در دست اجرا است گفت: برای تکمیل طرح های آموزشی این شهرستان ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حبیب رمضانی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:۱۱ پروژه مشارکتی با منطقه آزاد اروند و خیرین مدرسه ساز در آبادان روند ساخت  را طی می کنند.

وی زیربنای کل مدارس نیمه تمام در آبادن را ۱۶ هزار و۵۰۵  متر مربع اعلام کرد و افزود:اعتبارات تخصیص یافته و هزینه شده در سال مالی ۹۹ تاکنون در شهرستان آبادان ۱۱۸ میلیارد ریال بوده  است.

رمضانی به تخصیص  و جذب ۵۰ درصد اعتبارات استانی در سال مالی ۹۹ در شهرستان آبادان  اشاره کرد و افزود: عملیات احداث دبستان ۱۲ کلاسه امیرآباد ، دبیرستان متوسطه اول ذوالفقاری ، مدرسه ۶ کلاسه استقلال ، احداث مدرسه یک کلاسه ایثار چویبده و سالن چند منظوره و پیش دبستانی در دبستان مولوی آبادان در حال اجرا است.

مدیر آموزش و پرورش آبادان تکمیل، تخریب و بازسازی دبیرستان ۹کلاسه ساجده،  مدرسه راهنمایی ۱۲ کلاسه ۵ آذر، مدرسه راهنمایی ۹ کلاسه حضرت معصومه آبادان ، مدرسه راهنمایی استثنایی ۱۵ کلاسه نیکان، تکمیل سالن مدرسه مرادی کازرونی، توسعه و بهسازی مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای آموزش و پرورش ، توسعه و بهسازی پژوهش سرای دانش آموزی بصیرت و تخریب و احداث مدرسه ۶ کلاسه فضیلت برادران شهیدتقی‌زاده آبادان در روستای مغیطیه را از پروژه های در دست اقدام عنوان کرد.

به گزارش ایرنا ۶۳ هزار و ۸۲۰ نفر جمعیت دانش آموزی آبادان است. سه هزار و ۱۰۰ معلم کار تدریس این دانش‌آموزان را به عهده دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha