۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۳
کد خبرنگار: 929
کد خبر: 84413113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در تبریز گشایش یافت

۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۳
کد خبر: 84413113
نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی در تبریز گشایش یافت

تبریز - ایرنا - بیست و نهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ایران – تبریز گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه تولیدکنندگان و فعالان تولید و پخش انواع لوازم خانگی از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم و قزوین حضور دارند.

شرکت کنندگان در این نمایشگاه محصولات خود را شامل یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گاز، جاروبرقی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، مبلمان، فرش ماشینی، سیستمهای صوتی و تصویری، تجهیزات آشپزخانه و تصفیه آب عرضه کرده اند.

به گزارش ایرنا، همزمان با این نمایشگاه، بیست و چهارمین نمایشگاه ماشین آلات چاپ و بسته بندی و صنعت چاپ کشور، نوزدهمین نمایشگاه صنعت تبلیغات و بازاریابی، بیست و یکمین نمایشگاه فرآورده های غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته، چهاردهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات و ماشین آلات مربوطه وهفتمین نمایشگاه نوشیدنی ها، مواد اولیه و ماشین آلات ایران – تبریز در محل این نمایشگاه دایر شده است.

در این نمایشگاه ها شرکت های داخلی از استان های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان،   البرز، منطقه آزاد ارس، فارس، همدان وخراسان رضوی و شرکت های خارجی از کشورهای ایتالیا، چین و ژاپن در قالب نمایندگی مشارکت دارند.

نمایشگاه های فوق تا ۲ مرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی تبریز با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برای بازدید متخصصان و علاقه مندان دایر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha