۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۰۷
کد خبرنگار: 2199
کد خبر: 84424662
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میزان گندم خارجی تخصیصی زنجان به یک هزارو ۷۰۰ تن رسید

زنجان – ایرنا - مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: به منظور ارتقای کیفیت آرد تولیدی در زنجان، بیش از یک‌هزارو ۷۰۰ تن گندم تولید خارج از کشور برای این استان تخصیص یافته است.

ولی الله زمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تخصیص گندم خارجی به زنجان به منظور ارتقا و افزایش کیفیت آرد تولیدی در کارخانه های استان انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: از نیمه دوم تیرماه جاری تاکنون یکهزارو ۷۰۰ تن گندم بسیار با کیفیت تولید خارج از کشور تخصیص یافت و این محموله ها در سیلوی غدیر زنجان تخلیه شد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: سالانه مقدار محدودی گندم خارجی به استان اختصاص می یافت که این محصول در شهریور و یا مهرماه وارد و در سیلوی زنجان تخلیه می‌شد.
 زمانی تاکید کرد: امسال میزان بیشتری از این محصول استراتژیک نسبت به سال های قبل و در موعد مقرر در سلیوی غدیر زنجان تخلیه شد.
 وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده با اتمام عملیات تخلیه گندم خارجی در سیلوها این محصول استژیک متناسب با سهمیه اختصاصی ماهانه میان ۶ کارخانه تولید آرد استان توزیع می شود.
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: این اداره با این اقدام در تلاش برای ارتقای کیفیت نان و بهبود این قوت غالب برای هموطنان در سطح استان زنجان است تا نان مصرفی شهروندان موجب رضایت آنها باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha