شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از یاوران صدیق و اولیه انقلاب است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را از یاوران صدیق و اولیه انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: این شورا از اول انقلاب در تمام رخدادها حضوری فعال، همه‌جانبه و چشمگیر داشته است.

 به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما »روز چهارشنبه به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در جمع کارکنان این نهاد، با مهم دانستن وظیفه این شورا، آن را یادگار ارزشمند امام راحل (ره) دانست.

امام جمعه کرمانشاه افزود: برای این برنامه ریزی های مدون و دقیق بایسته است از تمام زحمات مدیرکل و اعضای این نهاد تقدیر و تشکر نماییم، زیرا اجرای یک برنامه هفته ها کار شبانه روزی می طلبد که این مهم را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به خوبی انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: استکبار از همین برنامه های مناسبتی وحشت دارد، زیرا این برنامه ها است که انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کرده است.

قبل از سخنان امام جمعه کرمانشاه، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، گزارشی از برنامه های دستگاه متبوع خود را ارایه کرد.

«عباس سروری» افزود: برنامه های این شورا به گونه ای است که باید ضمن اجرای دقیق نظم عمومی، هماهنگی لازم با تمامی نهادهای امنیتی معطوف شود تا مشکلی برای اجرای برنامه های مناسبتی ایجاد نشود.  
به گزارش ایرنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) شروع به فعالیت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha